SKRIVET: 2011-10-12, kl 21:33:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

God natt.

Nu ska jag snart sussa, ska bara kollat ett gossipgirl avsnitt först ;)

Idag fick Hamilton gå ute i skogen, de va skitläskigt, för när jag red på en sitg, kom jag helt plötsligt ut på ett kalhygge, och då kommer det en älgko springande :O Hamilton blev jätte rädd, och stod och studsade ett tag (som vanligt) men då kom jag på att om älgkon sprang lär de ju vara jägare efter henne, och dom kanske tar mig och Hamilton för henne? :O Så då blev jag rädd xD Visst vi hade massor av reflexer från topp till tå, men sjukt läskigt ändå :( Så jag stod kvar på samma ställe och typ sjöng som en galning i 10min, men inga jägare kom, så då vågade jag rida hemmet (a) Verkligen läskigt :(

Men imorron håller vi oss borta från skogen, för då blir det träning för Fia vid halv 8 :) Ska blir skönt, men känns som om jag knappt ridit sen förra träningen? :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: