SKRIVET: 2010-07-22, kl 11:16:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stallet nästa ;)

NU hämtar Loota snart mig så skjutsar hon upp mig till stallet och hjälper mig att ta in Abba och Charesse, sen drar hon till stan, så fixar jag vatten och hö tänkte ta in Cello så får han stå inne idag och slippa alla j*vla bromsar! Sen kommer mamma eller pappa och hämtar mig, så ska vi förhoppninsvis gå upp till Pålgård och stämma av lite datum om flytten osv. efter de ska jag försöka fixa transport, och senare ikväll ska jag åka upp igen och släppa ut hästarna igen och kolla så dom har vatten :) Haha de är min dagsplan ;)


Läste nyss inlägget som jag skrev igår och tänkte shiiiit! Måste be om ursäkt! Men nej  de tänker jag inte göra, för jag skriver mina tankar i den här bloggen, och de va så jag kände igår, och då ska de stå kvar! :)

Igår fixade vi so sagt hage ner mot sjön :) De tog en hel dag att bara köra med trimmern på ena sidan! :O Men de kan ju vara för attde va tistlar och taggbuskar hela vägen som va lika höga som oss ^^,

NU kommer nog Lotta snart, bye bye!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: