SKRIVET: 2011-07-19, kl 15:39:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Saker på gång!

Nu kommer det hända lite roliga saker me Hamilton under slutet av sommaren, ska bli kul :) Det är nu jag ska göra alla saker jag planerat i sommar :)

  • Torsdag 21 Juli - Hamilton ska skos, och sen kommer kanske gamla ägarna Emy och Camilla och hälsar på!
  • Tisdag 26 Juli - lasttränings tjejen kommer!
  • Torsdag 28 Juli - Enligt mina planeringar går det att lasta då, så då ska vi åka och träna för Micke i Edsbro! Det blir då premiär tur med nya släpet, och första gången jag åker iväg med Hamilton!
  • Måndag 1 Augusti - Fredag 5 Augusti - Åker till ridlägret på Vätö!
  • Tisdag 9 Augusti - Om det finns plats så terrängträna för Anna.
  • Lördag 13 Augusti - Om jag kan anmäla så blir det lokal hopp LD/LC i Edsbro!
Så nu äntligen börjar de hända lite grejjer! :) Nu ska jag dra upp till stallet och rida ut med Malin :)


Emy

Gud va roligt :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: