SKRIVET: 2011-10-11, kl 23:06:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rida rida riiida

Idag gick ridpasset sådär, jag va sjukt okoncentrerad, blir så irriterad på mig själv då, och tänkter att ja ska skärpa mig, så går det tre sek. så tänker jag på något annar direkt -.-, tränade iaf på mina jääävla händer, att vara stilla! Så jag körde gamla ridskole grejjen, spöt under tummarna, de gör att man måste hålla handen stilla, man kan inte heller vrida om händerna om man har problem med det, red med spöt under tummarna i ca 20min sjukt jobbigt!

Nu ska jag lite snabbt redigera bilderna från söndagen den 2 oktober när jag hopptävlade, Tove har ÄNTLIGEN skickat dom! Hehe... imorron kommer det förhoppningsvis upp bilder från i söndags, beror på när cornelia lägger upp dom på hennes blogg :)

Lagbilden hade hon iaf lagt upp :D Fr. V. Rebecca, Elin, Jag, Cornelia och Hallon! :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: