SKRIVET: 2011-10-11, kl 15:44:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Våfflor.

Har precis tryckt i mig tre våfflor, med massor av grädde och sylt, och dragit i mig 3 glas cola, borde få diplom i sveriges nyttigaste kvinna... ;)

Hähää... Ska iaf ringa och smöra för mamma så jag kan beställa täcket och byxorna :DD Yeey, och sen ska jag upp och rida Totton, Ska träna halvvolter, och lägningar på långsidorna :) Det är ett tips för er som har svårt att lära in dressyr pogram, man lär sig några moment i taget, och tränar in dom, sen är det mycket lättare att rida programmet om man tar det stegvis :)

Älska min webbcameras färgkvalite, hähä... Btw, hittade en fotoblogg idag, en blogg där hon bara fotade sig själv, blev sjukt inspirerad :O




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: